wtorek, 26 sierpnia 2008

Wstęp

Przed laty kilku, ówczesny redaktor lubelskiej edycji "Niedzieli", ks. Piotr Kawałko poprosił mnie o cotygodniowe rozważania oparte na lekturze niedzielnych czytań mszalnych. Propozycja wzbudziła moje zainteresowanie, ale zastrzegłem, ze nie zamierzam pisać kazań ani teoretycznych rozważań. Raczej wolałbym dzielić się swoimi przemyśleniami, swoim doświadczeniem wiary. Innymi słowy chciałem zamieszczać w tygodniku katolickim "Niedziela" efekty moich zamyśleń i dumań nad Pismem Świętym. Tak zrodziły się "Zamyślenia nad Świętą Księgą". Wciąż planuję wydanie ich w Wydawnictwie Archidiecezjalnym "Gaudium", może w końcu uda mi się dostarczyć Wydawnictwu kompletny tekst.
Tutaj chcę niejako kontynuować "Zamyślenia" z "Niedzieli, ale w krótszej, bardziej zwięzłej, ale i częstszej formie. Może się uda...

Brak komentarzy: